Андорра 2005

Взимку 2005 р. дружной інтернаціональної компанією - Віра Францева, Ліля Корольова, Лена Попова, Лена Носова, і двоє наших друзів-американців - Стів і Бренда - вирішили відпочити в Андоррі. Багато хто наші друзі вже відпочивали там, і ми добре уявляли собі, що хотіли б отримати від цього подорожі. З вибором місця проживання визначилися відразу - ми не хотіли жити в столиці, щоб не витрачати часу на дорогу, і тому вирішили зупинитися в містечку Енкамп - він знаходиться в безпосередній близькості від фунікулера "Фунікамп". Ми звернулися в турагентство "Імпресса-тур", і не пошкодували - дівчатка дуже довго підбирали підходящий варіант, і в кінці кінців ми зупинилися на готелі "RIU BLANC". Щоправда, на всіх місць не вистачило, і нашим американцям довелося обирати собі інший готель , по сусідству. 12 березня - як не дивно, цей час у них вважається "низьким сезоном" - ми вилетіли з Домодєдово в Барселону. При вильоті нам довелося доплачувати за лижі за вагою, а так як в лижні чохли складаються практично всі шмотки, сума виходила велика. Довелося перевантажувати все в какие-то пакети, весь літак лаявся з адміністрацією аеропорту, але все-таки нам довелося заплатити близько 15-17 $.

Потім був біг з тазікамі при огляді, вообщем, в аеропортах, як показали подальші події, нудьгувати ніколи. Долетів добре, на "Боїнг", сіли в Барселоні, встали в чергу на паспортний контроль. Віра виявилася попереду нас, першу пройшла контроль і отримала багаж. А ми, поки стояли, кілька разів прослухали повідомлення англійською - Лена Носова нам їх перевела - що треба бути пильними і стежити за багажем, т.к. багато крадіжок. Ми отримали багаж і попрямували до нашого гіда, і тут пролунав верино крик "обокрали!" Ну, я подорожувала з Вірою не перший раз, і звичайно це траплялося раніше - ще до того, як ми сідали в потяг - тому не здивувалася, але інші члени нашої групи були в шоці - у неї вкрали сумку з усіма її документами, квитками, паспортами і т.д. Основний удар, як перекладачка, довелося прийняти Лене Носов, і вони відправилися в поліцію, Стів вирішив обійти найближчі помойку, здраво розсудить, що сумку можуть викинути неподалік, а ми представили собі, що це яудет за відпочинок, якщо доведеться їздити за документами з Андорри в Барселону - а це 4 години шляху. Потім Лена з Вірою повернулися, і ми пішли до нашого автобусу - їх там стояло штук двадцять. Коли ми з кислими особами стали сідати, шофер простягнув нам сумку: "Це не ваша?". Німа сцена. Вообщем, украдену сумку підкинули саме до нашого автобусу, взявши звідти лише 700 руб. російських грошей, ну а євро, як і належить, були у Віри в затишному місці. Мобільник, документи, квитки - повернули все. Після цього 4 години на поїздки на автобусі здалися нам райської прогулянкою, і вже до вечора ми заселили в готель. Різниця часу з Москвою - 2 години. Дорога від Барселони до Андорри дуже гарна, внизу тече річка, у багатьох місцях дорогу спрямляют - будують мости, тунелі, і, мабуть, в недалекому майбутньому буде потрібно набагато менше часу, щоб туди добратися. Готель нам дуже сподобався - категорія "дві зірки", ідеальний варіант для тих, хто хоче заощадити. Маленький, затишний, новий, все дуже достойно. Сніданок - т. зв. "Європейський" - сир, ковбаса, пластівці, нам було цілком достатньо, вечеря - просто чудовий - свіжі овочі, і на вибір - кілька м'ясних і рибних страв. Вранці ми сіли в вагончик, типа как у нас возить дітей з Московської, і доїхали до "Фунікампа". Скі-пас, по-моему, коштував 180 євро на 6 днів. "Фунікамп" - це такі кабінки, які піднімають лижників безпосередньо в гори, в район катання.

Найдивніше, що внизу, там, де ми жили, зовсім не було снігу, а температура вдень доходила до +18. Зате нагорі, в горах, увесь час було мінус два, і повно снігу. Взагалі погода була казкова - весь час сонце, дуже м'який клімат, сніжна каша з'явилася на південних схилах тільки в останній день. Що стосується самого катання. Як то кажуть, деякі люблять і погорячились: Тим більше після Чегет. Вообщем, схилів - велике розмаїття, і катання можна швидше назвати "подорож по горах" - весь час перед тобою відкриваються нові краєвиди і нові схили. Таке приємне ненапряжная катання, єдиний мінус - натовпу мучачос навколо тебе (народу катається дуже багато), в основному - іспанці. Ведучи тверезий спосіб життя, ми каталися з 9 ранку до 5 вечора, і шести днів виявилося цілком достатньо, а в душі я пошкодувала, що один день не присвятили поїздці в Барселону. (Докладніше про довжині трас, висоту гір і перепадах висот див. розділ "Публікації"). Нам дуже пощастило, що в нашій компанії був Стів - розібратися в картах і витягах чотирьом жінкам було б складно, а з ним ми каталися, не задумуючись, та ще й він зняв чудовий фільм. Найскладнішим для нас виявилося - як це по-русски - сходити з підйомників. Справа в тому, що Віра і Ліля каталися на сноубордах, а на витягах сноуборди потрібно обов'язково пристібати, хоча б до одній нозі. Коротше кажучи, дуже незручно, і взагалі сноубордистів на схилах було на диво мало - лише невеликі компанії отвязной молоді, які дійсно добре катаються і класно стрибають.

Далі - про головне. Вся випиває в Андоррі дуже дешева, літр віскі коштував 4 євро. І ось при такому розкладі з'ясовується, що випити-то і не з ким! Стів, Бренда і Верусік не п'ють, Лена Носова п'є вино, а Ліля - "Бейліс". Вообщем, ніякого взаєморозуміння: Але ми не могли виїхати неотдохнувшімі, і незабаром знайшли підходящу компанію, розділити з нами любов до справжнім напоям. Що стосується шоппінга - коли чотири жінки намагаються разом ходити по магазинах - то часу вистачає, як правило, лише на одне відвідування. Поїхавши в столицю, Андорра-ла-Велья, з метою собі чого-небудь прикупити, ми, зайшовши в першу попавшийся магазин, сгінулі в його примірювальні на три години: Як відомо, Андорра - безмитне країна, тому покупки там робити досить вигідно. Ми прібарахлілісь парфюмом, цифровими фотокамерами, гарним іспанським трикотажем, сувенірами, і, звичайно, веселять напоями. Був у нас і культурний відпочинок - відвідали бар "Bandit" недалеко від нашого готелю - з танці під відмінну місцеву музику. Коли далеко за північ повернулися у свій готель, то з'ясувалося, що вхідні двері в готель закрита. Ми в паніці почали кудись телефонувати і горланіть під вікнами, мені відразу згадалися розповіді друзів про ті часи, коли в готелях Домбая перекривали поверхи після 11 вечора, а порушили режим писали листи на роботу: Але все виявилося простіше - виявляється, при заселенні разом з ключем від номера нам вручили і ключ від вхідних дверей в готель, ми це випадково виявили, і благополучно повернулися додому. Недалеко від нашого готелю розташовувався музей старовинних автомобілів - ми туди не пішли, тому що нічого в них не розуміємо, але, за відгуками чоловіків, дуже вражає. По сусідству з нашим готелем був великий спорткомплекс з басейном, один раз ми спробували туди потрапити, але невдало - був якийсь-то національне свято, і нічого не працювало. Віра відвідала "Кольдео" - комплекс термальних джерел в Андорра-ла Велье - 3 години блаженства коштують близько 20 євро.

Взагалі, як кажуть в таких випадках, час пролетів непомітно, і ми стали збиратися додому. Зворотний шлях пройшов без ускладнень, т. к., погано переносячи розлуку з горами, випивати почали одразу в автобусі. До Москви прилетіли пізно, довго чекали багаж, і на наступний день вирушили на потяг додому. Усі залишилися дуже задоволені чудовим подорожжю, і деякі збираються в цьому році з'їздити туди ще раз. Окреме спасибі - Андрію та Юре за трансфер.