Падаючий лист

Ще одна вправа, суть якого відображена у назві. Ти будеш робити зигзагоподібні спуск без зміни канта. Вихідне положення аналогічно попереднього вправі. Щоб змусити дошку розпочати рух траверси, тобто поперек схилу, треба перенести свою вагу вперед, інакше кажучи, завантажити передню ногу. Чим сильніше буде ця завантаження, тим швидше буде розганятися дошка. Рухатися ти будеш на кант по дуже пологий траєкторії, намагаючись не допускть сковзанню, що ти добре освоїв на минулому уроці. Для зниження швидкості потрібно завантажити задню ногу і дозволити хвоста дошки невелике сковзанню, зване скиданням. Зупинившись, ти відправитися в шлях у зворотному напрямку, рухаючись задній ногою вперед. Не лякайся, це стандартне рух для райдера, зване фейкі або світч. Потім знову буде Траверс в нормальній стійці, а потім знову в світче - і так далі, поки ти не с'едешь вниз. Головна задача цього вправи - навчитися реально працювати кантом дошки та власною вагою для керування швидкістю при прямому русі траверса. Тренується на обох Канта, череду короткі траверси з довгими. При виконанні всіх вправ цього уроку остерігатися стандартних помилок:-Раскантовавшісь, ти не упадешь, як при поперечному сковзанню, адже ти двіжешься поступально. Але чим більше плоско ти поставиш дошку, тим швидше вона почне розвертатися носом до лінії схилу. Швидкість буде наростати дуже енергійно, скинути хвіст (от ми тебе і в ящірки записали :-) дошки ти не встигнеш, далі фантазуйте сам.

-Не намагався скинути швидкість простим відхиленням свого тіла назад по ходу дошки. Це інстинктивні рух позбавить тебе контролю над дошкою, в кращому разі ніяк не вплинуло на швидкість руху. На жаль з цієї, самої частій, помилкою всіх новачків боротися найважче. Залишайся на передній нозі! Поки ти не будеш Завалюй на хвіст дошки, жодне твоє рух не буде правильним.

-Рух траверси, як по прямій, так і по дузі (наступні вправи) - елемент, постійно використовується в катанні на сноуборді. Тому дуже важливо відразу виконувати ці вправи в правильній стійці, щоб потім не перевчатися. Зазирни ще раз у голову "Стойка", і Поглянь на цю фотографію стійки помилковою. Дуже спокусливо полегшити участь напружено працюють у цих вправах ніг, випрямити їх, і скористатися своїм задом як противагою. Не роби так! Ефективне катання, а до нього вже рукою подати, в такій стійці неможливо. Ноги повинні працювати!

Повороти "гірлянди"

Виконання цього вправи дуже близьке до попереднього, але тільки за формою. Мета його зовсім інша. Тобі належить малювати на схилі не просто зигзагом прямих траверси, а зигзагом, що складаються з J-поворотів. З вже звичною вихідної позиції ти почнеш свій рух, додавши в нього елемент, від якого ми тебе раніше застерігали. Завантажуючи передню ногу, раскантуйся, поставь дошку майже (тобто все-таки не зовсім!) Плоско. В результаті в початковій фазі руху дошка розгорнеться і піде по схилу все крутіше і крутіше, прагнучи до лінії схилу. Але ж ти стартуешь з місця, швидкість невелика, і ти легко знижує її, застосовуючи навички J-повороту, тобто закантовиваясь (у цьому положенні - задавлівая пятки, починаючи з передньої). Пам'ятай, що ініціація повороту - завдання ніг, а не торс. Це вже дуга, і зниження швидкості відбувається і без зриву хвоста дошки в скид, за рахунок виполажіванія траєкторії. Добре освоївши це рух, ти побачиш, що з його допомогою дошку можна направляти навіть вгору по схилу. Якщо не виходить відразу - гальмуй, завантажуючи задню ногу, як у попередньому вправі. Зупинившись, знову повторюю вправа. Опинившись на протилежному краю схилу, сядь на сніг і перекрутити на коліна. Тепер ти будеш робити все тоже самое на іншому кант. Тренується на обох Канта, прагнучи якомога менше використовувати скидання. Ти повинен домогтися такого контролю над дошкою в цьому вправі, щоб сміливо відпускати дошку зі старту в плоске ковзання прямо вниз по лінії схилу з подальшим переходом в точну дугу без скидання. Останнє легко контролювати по сліду на снігу. Пам'ятай про правильну стійці! Не піддавався спокусі руху на задньому кант з прямими ногами! Якщо тобі важко тримати ноги полусогнутимі, краще попробуйсогнуть їх ще сильніше, майже присісти - чим нижче твоя стійка, тим нижче твій центр ваги, а значить, ти стійкіша. Та й падати до снігу ближче. Не дарма спортсмени в бордеркроссе їдуть саме в такий, дуже низькою, стійці.

Зміна канта

Зміні канта в усіх підручниках присвячуються найбільш багатослівні роз'яснення. І не випадково. Цей елемент катання викликає у новачків великі труднощі, але ж значення його - основоположні. Ефективна робота ніг, рук та корпусу райдера, правильне використання власного ваги і сил інерції в момент енергійній карвінговой перекантовкі - найважливіший і найкрасивіший елемент стильного силового катання на сноуборді. О как! Але тільки справа в тому, що робота з освоєння цієї складної техніки у тебе ще далеко попереду. Ми поговоримо про неї на наступних уроках. А зараз твоя задача просто навчитися змінювати кант. І завдання це тобою вже вирішена - якщо ти добре освоїв попередні вправи. Справа в тому, що ніяких нових рухів для виконання простій перекантовкі тобі не знадобиться. По суті справи, щоб навчитися переходити на інший кант, тобі треба просто об'єднати деякі твої навички. Ти не поспішаючи рухатися траверси, потім плавно опускає дошку майже плоско на схил. Вже звичним для тебе рухом дошка починає розвертатися носом до лінії схилу, швидкість - рости, серце - удірать в п'яти. Серце спокійно і стійка залишається правильною? Тоді тобі не складе праці дозволити дошці встати точно по лінії схилу, а потім, як в "гірлянди", спокійно перейти в дугу, тільки вже на іншому кант - адже якщо дошка їде точно вниз, то яка різниця, в який бік повертати. Але легко сказати "дошка встане по лінії схилу", насправді вона буде їхати, причому їхати швидко розгону. Виходить, головне і єдине перешкода, що тобі треба подолати в цьому вправі - твій страх. Не дозволяв йому зіпсувати твою стійку! Не квапся! Прискорити вхід в просту перекантовку складно. А ось вихід з неї вже на іншому Канта та скидання швидкості так і тягне прискорити за рахунок скидання хвоста дошки. Некрасиво, але доволі ефективно. І все ж, прагнучи до правильній дузі, нехай навіть за рахунок значного збільшення її розмірів. Згодом алгоритм перекантовкі ставатиме для тебе все більш звичним, буде зростати швидкість, будуть зменшуватися дуги, і незабаром ти зрозумієш, що всі ці віражі, скиди, траверси та перекантовкі потрібні не для того, щоб боротися зі швидкістю, а зовсім навпаки - для того, щоб їхати якомога швидше, щоб, не втрачаючи контролю над дошкою, витиснути з неї максимум. Про це - на наступних уроках.

> поменять

Более поздние мысли обычно бывают более разумными - Марк Туллий Цицерон